Page 3 of 4 < 1 2 3 4 >
Topic Options
#256345 - 04/21/12 05:38 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: Incognito]
patang Offline
a bowl of chili looking feces

Registered: 02/05/09
Posts: 69
Originally Posted By: Incognito
Originally Posted By: Dan Conner
Damn, that's a great features list.

LCN & Billy Danze is gonna be lethal!!!!!!!

I'ma lose my shit when I hear that joint.


Here are ILL BILL's tweets confirming these features:

http://twitter.com/ILLB1LL/status/143495167117234176 (Billy Danze)
http://twitter.com/ILLB1LL/status/143497852377776128

http://twitter.com/ILLB1LL/status/183030806426550273 (Outerspace)

http://twitter.com/ILLB1LL/status/189018745606385664 (Sick Jacken)

http://twitter.com/ILLB1LL/status/191351674173009921 (Big Left)

http://twitter.com/ILLB1LL/status/176771344199983106 (Sean Price)


damn mate, great work

No sign of thirstin howl, though ?


Edited by patang (04/21/12 05:39 PM)
_________________________

Top
#256471 - 04/22/12 04:48 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: patang]
Incognito Offline
a bowl of chili looking feces

Registered: 02/27/09
Posts: 68
http://www.youtube.com/watch?v=3pYzrqSYW4E

Thirstin Howl's feature is mentioned in this interview.

Top
#256474 - 04/22/12 05:27 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: Incognito]
patang Offline
a bowl of chili looking feces

Registered: 02/05/09
Posts: 69
Thx mate, perfect
_________________________

Top
#256482 - 04/22/12 07:21 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: patang]
Incognito Offline
a bowl of chili looking feces

Registered: 02/27/09
Posts: 68
http://www.formspring.me/QUNIQUE/q/299964774853123930

Apparently, Q-Unique is also on the album.

Top
#256891 - 04/24/12 10:32 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: Incognito]
xerxes Offline
a bag of shit

Registered: 07/04/09
Posts: 112
are you guys kidding me? im so excited that everlast is gone. he made their last album mediocre - along with some of the beats. i had to fast forward through each one of his verses and hopefully ill be able to listen to this one the entire way through without skipping. the dude just forgot how to flow, i dont know whats wrong with his brain these days. maybe all that islam. whatever it is, hes unlistenable now. itl be refreshing hearing slaine and bill with his new-old flow going bonkers back and forht. 'nique should replace 'last

Top
#256894 - 04/24/12 11:41 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: xerxes]
achurch87 Offline
Official Scumbag Sir Captain

Registered: 02/17/09
Posts: 523
eh, i disagree with your opinion sir...Everlast was the reason alot of people (probably not from this forum lol) got into and gave LCN a chance...I was already a fan of iLL BiLL, Necro, Non-Phixion etc so I would've been psyched either way but i think Everlast had some pretty ill shit on the last album...didn't care for his parts on the Stain or Cousin of Death but when he opens up the album on Bloody Sunday...then Get You By and Choose Your Side, Nuclear Medicinemen..I think he pulled his weight, but not taking away from Slaine or Bill, they did their thing and then some...BUT i'm definitely not as excited since Ev isn't on it..still going to get it on the release date however


Edited by achurch87 (04/24/12 11:42 PM)
_________________________

Top
#256896 - 04/24/12 11:55 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: achurch87]
xerxes Offline
a bag of shit

Registered: 07/04/09
Posts: 112
dont dumb down your taste in music. everlast on the first LCN was absolute trash, and you know it. you can try to convince yourself otherwise, and it might work, but its not real

Top
#256903 - 04/25/12 04:45 AM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: xerxes]
achurch87 Offline
Official Scumbag Sir Captain

Registered: 02/17/09
Posts: 523
yeah well i disagree..Everlast is awesome
_________________________

Top
#256904 - 04/25/12 04:46 AM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: achurch87]
achurch87 Offline
Official Scumbag Sir Captain

Registered: 02/17/09
Posts: 523
definitely not trash by any means...anyways

Everlast recorded 6 tracks with the group, so said Danny Boys facebook

http://soundcloud.com/findnoenemy/la-coka-nostra-the-brand

theres a track with Ev Bill and Slaine


Edited by achurch87 (04/25/12 04:50 AM)
_________________________

Top
#257255 - 04/26/12 10:14 PM Re: LCN Masters Of Dark Arts - June 26 [Re: achurch87]
Dirt Bag Online   content
a dirty motherfucker!!

Registered: 02/27/11
Posts: 336
yo that shit is a gem! ^

Top
Page 3 of 4 < 1 2 3 4 >


Moderator:  Analizer, The Sexorcist