Page 2 of 3 < 1 2 3 >
Topic Options
#265974 - 06/23/12 06:13 AM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: AL BUNDY]
Corpse Grinder Offline
a dirty motherfucker!!

Registered: 02/08/09
Posts: 212
Loc: In The TARDIS
Originally Posted By: AL BUNDY


If this bitch is there sign me up.


Word to the three titty bitches, it will be interesting to see how all this shit plays out in the future. I have a feeling something fucked up will eventually happen, like some motherfucker goin crazy or some shit. Who knows, interesting shit tho.
_________________________

Top
#266016 - 06/23/12 10:47 AM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: Corpse Grinder]
KabawL Offline
General of Gore 2nd command - peesh infantry

Registered: 05/11/09
Posts: 6652
Loc: HD of CA
Mars Snowflakes Are as Tiny as Red Blood Cells...
http://www.livescience.com/21105-mars-snowflakes-tiny-snow.html
_________________________

Top
#266197 - 06/24/12 02:22 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: fumes...]
DIMEDEALER Offline
Tyrant - part of the circle

Registered: 02/05/09
Posts: 1509
Loc: the same place you do, but i f...
I heard this guy is a quack. Set a bunch of unrealistic goals with little proof.
_________________________

Top
#266245 - 06/24/12 05:29 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: ]
KabawL Offline
General of Gore 2nd command - peesh infantry

Registered: 05/11/09
Posts: 6652
Loc: HD of CA
Originally Posted By: PineBox
Kabwal is that your son in your sig? dope sig!


Yeah, thanks.

Parts of Mars Interior as Wet as Earth's...
http://www.space.com/16256-mars-water-underground-reservoirs.html

Quote:
The scientists examined two Martian meteorites that formed in the planet's mantle, the layer under the crust. These rocks landed on Earth about 2.5 million years ago, after being blasted off the Red Planet by a violent impact.

Using a technique called secondary ion mass spectrometry, the team determined that the mantle from which the meteorites derived contained between 70 and 300 parts per million (ppm) of water. Earth's mantle, for comparison, holds roughly 50-300 ppm water, researchers said.

"The results suggest that water was incorporated during the formation of Mars and that the planet was able to store water in its interior during the planetís differentiation," Hauri said.


Edited by KabawL (06/24/12 05:42 PM)
Edit Reason: Added link.
_________________________

Top
#266379 - 06/25/12 12:26 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: AL BUNDY]
orange Offline
Asshole - Official Rank

Registered: 07/25/11
Posts: 1004
Originally Posted By: AL BUNDY
http://www.dailymotion.com/video/x96tir_woman-with-three-tits-it-s-real_sexy

yea there is, i dont know if she had the 3rd tittie put on surgically

futurama


wtf lol

Top
#266414 - 06/25/12 02:30 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: orange]
Nternal Offline
Commander & Beesh 1st Platoon

Registered: 09/17/10
Posts: 723
Loc: 805, CA
I would do it. I'll go ahead and the leave the majority of earth to there jersey shore and celebrity idolizing faggot shit.My theory is that only 10%( if that) of people are real , the rest are involved in some degree of bitchassness.
_________________________



Top
#266418 - 06/25/12 03:04 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: ]
Nternal Offline
Commander & Beesh 1st Platoon

Registered: 09/17/10
Posts: 723
Loc: 805, CA
Originally Posted By: Mothman
10% is generous I'd say.



True
_________________________



Top
#297589 - 04/23/13 01:53 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: Nternal]
KabawL Offline
General of Gore 2nd command - peesh infantry

Registered: 05/11/09
Posts: 6652
Loc: HD of CA
Want to be one of the first people to go to Mars? You can now register...

https://apply.mars-one.com/

Also, you can rate people's videos who registered to go to on this 7 month voyage to the rocky red planet. I'm sure there's some gold in here...

http://applicants.mars-one.com/
_________________________

Top
#297783 - 04/24/13 08:48 AM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: KabawL]
Mr Crowley Offline
Minister of Slime

Registered: 03/04/11
Posts: 877
on the one hand, itd be kinda cool. but its probably pretty lonely in space.
_________________________
"I see what the owls see, curse you into paralysis, drinking blood from the chalice, with Aleister Crowley. I feel no guilt for the blood that got spilled, fuck thou shall not kill, do what thou wilt!" -Necro

Top
#297884 - 04/24/13 03:02 PM Re: One Way Ticket to Mars... [Re: KabawL]
orange Offline
Asshole - Official Rank

Registered: 07/25/11
Posts: 1004
Originally Posted By: KabawL
Want to be one of the first people to go to Mars? You can now register...

https://apply.mars-one.com/

Also, you can rate people's videos who registered to go to on this 7 month voyage to the rocky red planet. I'm sure there's some gold in here...

http://applicants.mars-one.com/


having a look through them now,time to pick a space crew out of them lot lol

Top
Page 2 of 3 < 1 2 3 >


Moderator:  Analizer, The Sexorcist